Veticover Ⓡ Wczytywanie…

FAQ

Znajdź odpowiedź na najczęściej zadawane pytania

Jesteś ciekaw czym jest właściwa opieka profilaktyczna, zastanawiasz się czy pakiety profilaktyczne to to samo co ubezpieczenie, a może chciałbyś dowiedzieć się dlaczego ceny pakietów różnią się miedzy sobą?Odpowiedzi na te oraz wiele innych pytań znajdziesz poniżej.

Czym jest profilaktyka?

Opieka profilaktyczna jest połączeniem regularnych badań klinicznych, szczepień, testów przesiewowych i innych usług medycznych wykonywanych przez lekarza weterynarii, gdy zwierzę przychodzi na wizytę. Procedury te pozwalają stworzyć historię choroby zwierzaka, a także wychwycić i leczyć początkowe problemy zdrowotne, zanim rozwiną się poważne zaburzenia.

Co wchodzi w skład opieki profilaktycznej?

Przeglądy stanu zdrowia, szczepienia, odrobaczania, badania krwi i moczu, czyszczenie zębów i inne usługi mające na celu zachowanie prawidłowego funkcjonowania organizmu naszego psa czy kota. Wiek, płeć, rasa i ogólny stan zdrowia zwierzaka będą miały wpływ na rodzaj usług profilaktycznych, które będą mu udzielane.

Czy szczenięta i kocięta wymagają zabiegów profilaktycznych?

Zdecydowanie tak. Poważne zachorowania występują również u zwierząt w tej najniższej grupie wiekowej, więc rozpoczęcie leczenia bądź szeroko zakrojone działania prewencyjne zapewnią im długie, szczęśliwe i zdrowe życie. Szczepionki, które zapobiegają zakaźnym chorobom wirusowym, takim jak wścieklizna czy nosówka, powinny być stosowane u zwierząt w pierwszych miesiącach ich życia, a wczesne sterylizacje/kastracje zapobiegną wielu problemom zdrowotnym i behawioralnym.

Czy starsze zwierzęta potrzebują opieki profilaktycznej?

Tak. U zwierząt domowych problemy zdrowotne mogą pojawić się w każdym wieku, jednak wraz z wiekiem ich częstotliwość i intensywność wzrasta. Regularne kontrole i badania mogą złagodzić ich dolegliwości i pozwolić im żyć w komforcie i bez bólu przez długie lata. Usługi profilaktyczne dla seniorów obejmują: Przeglądy stanu zdrowia, czyszczenie zębów, szczepienia, badania krwi, kontrolę przeciwpasożytniczą i inne.

Czy pakiety profilaktyczne są tym samym co polisa ubezpieczeniowa?

W Polsce nie ma typowych ubezpieczeń od kosztów leczenia zwierząt. Co do zasady zaś ubezpieczenie polega na pokryciu przez ubezpieczyciela kosztów usług medycznych w przypadku zajścia zdarzenia ubezpieczeniowego – ale płacimy niezależnie czy zdarzenie ubezpieczeniowe pojawi się lub nie.

W pakietach profilaktycznych płacicie Państwo za usługi faktycznie wykonane.

Ponadto Pakiety Profilaktyczne VetiCover mają pomóc Państwu zadbać o odpowiednią profilaktykę, która w konsekwencji zminimalizuje ryzyko wystąpienia ciężkich i przewlekłych chorób oraz ograniczy poniesione w związku z ich leczeniem koszty.

Czy pakiety profilaktyczne VetiCover są dla mnie odpowiednie?

Czy zabierasz swojego pupila na wizytę do lekarza weterynarii co najmniej 2 razy w roku? Czy zauważyłeś oznaki choroby przyzębia lub nieprzyjemny oddech? Czy chcesz, aby Twój zwierzak był na bieżąco z wszystkimi swoimi szczepieniami? Czy obawiasz się wystąpienia chorób odkleszczowych u swojego psa i członków Twojej rodziny? Czy chcesz, aby Twój pupil cieszył się dobrym zdrowiem przez długie lata? Jeśli odpowiedziałaś/eś "TAK" na którekolwiek z powyższych pytań, Pakiety Profilaktyczne VetiCover są właśnie dla Ciebie!

Czym są Pakiety Profilaktyczne VetiCover?

Pakiety Profilaktyczne VetiCover to idealne rozwiązanie dla tych z Państwa, którzy chcieliby w jasny i przejrzysty sposób zaplanować i kontrolować podstawowe zabiegi profilaktyczne mające ogromny wpływ na zdrowie i rozwój Państwa zwierząt. Ustalony harmonogram badań, szczepień czy zabiegów pielęgnacyjnych sprawdzi się również u wszystkich zabieganych i zapominalskich.

Pakiety zostały stworzone przez lekarzy weterynarii po to, aby zapewnić zdrowie Państwa zwierzętom, jednocześnie zachowując rozsądny koszt stosowanych preparatów i wykonywanych zabiegów. Dzięki Pakietom możemy wspólnie opracować indywidualnie dopasowane dla każdego czworonoga schematy profilaktyczne oraz zapewnić odpowiedni miesięczny plan płatności na pokrycie kosztów usług.

Kto może skorzystać z pakietów profilaktycznych VetiCover?

Wszystkie psy i koty mogą być objęte pakietami profilaktycznymi VetiCover. Aby zapewnić swojemu pupilowi całoroczną profilaktyczną opiekę weterynaryjną należy zarejestrować się oraz swoje zwierzę w naszym systemie. Właściciel/ opiekun zwierzęcia musi mieć ukończone 18 lat oraz wykupić wybrany przez siebie pakiet.

Jak mogę dokonać płatności za pakiet?

Przygotowaliśmy dla Państwa 2 możliwość opłacenia swojego pakietu.

1. Płatność jednorazowa - płatność jednorazowa polega na opłaceniu za korzystanie z wybranego pakietu VetiCover z góry, za okres 12 miesięcy od daty zakupu pakietu. Płatności możesz dokonać przelewem, kartą kredytową czy blikiem. Przy wyborze tej opcji, zyskasz dodatkowe 15% rabatu!

2. Comiesięczna płatność cykliczna- comiesięczna płatność cykliczna polega na rozłożeniu rocznej opłaty za wybrany pakiet, na 12 równych części oraz comiesięcznym obciążaniu karty kredytowej lub debetowej w wysokości 1/12 rocznej wartości pakietu.Comiesięczna płatność cykliczna możliwa jest jedynie poprzez podanie w trakcie procesu zakupu danych, ważnej minimum 12 miesięcy karty kredytowej lub debetowej oraz wyrażenie zgody na comiesięczne obciążenie karty podaną w umowie kwotą.Dzięki tej opcji nie musisz odrazu dokonać płatności za cały pakiet, pozwala to na komfortowe rozłożenie wydatków na okres 12 miesięcy.

Dlaczego ceny pakietów różnią się w zależności od wagi psa?

Preparaty stosowane do ochrony zwierząt przed pasożytami wewnętrznymi i zewnętrznymi swoją gramaturą dostosowane są do masy ciała zwierzęcia. Ceny pakietów są odzwierciedleniem produktów, które będą zastosowane u Twojego zwierzaka.

Czy mogę wykorzystać swój pakiet w dowolnej placówce VetiCover?

Niestety nie. Twój pakiet profilaktyczny można wykorzystać jedynie w praktyce weterynaryjnej, którą wybrałeś podczas procesu rejestracji. Jeśli w trakcie procesu rejestracji wybrałeś niewłaściwą praktykę weterynaryjną, będziesz mógł dokonać jej zmiany przed dokonaniem zakupu pakietu. W związku z powyższym prosimy o rozważny wybór miejsca, w którym będą realizowane świadczenia w ramach pakietu VetiCover. Aby poznać godziny otwarcia i lokalizacje placówek VetiCover  kliknij tutaj.

Czy korzystając z pakietów profilaktycznych mogę sobie wybrać produkty, których chciałbym użyć?

Do pakietów profilaktycznych wybieraliśmy produkty z myślą o optymalnej ochronie nad Twoim zwierzakiem. Nasz wybór pozwoli zapewnić mu najlepszą możliwą opiekę, w najbardziej przystępnej cenie, dlatego rodzaj stosowanych preparatów jest z góry określony i nie podlega wymianie.

Czy mogę anulować lub zmienić mój Pakiet Profilaktyczny?

Nie. Anulowanie lub zmiana Pakietu nie jest możliwa, dlatego w razie wątpliwości co do wyboru odpowiedniego pakietu, warto zasięgnąć opinii w jednej z praktyk weterynaryjnych obsługujących nasze pakiety profilaktyczne. Niezależnie od wyboru metody płatności, jednorazowej czy comiesięcznej, umowa na korzystanie z pakietu zawierana jest zawsze na 12 miesięcy, pakiet ważny jest przez okres 12 miesięcy i przypisany jest do konkretnego zwierzęcia.

Czy jeśli nie wykorzystam wszystkich oferowanych w Pakiecie usług, mogę z nich skorzystać w następnym roku?

Nie. Pakiet Profilaktyczny aktywny jest przez 12 miesięcy od daty jego zakupu. Po tym czasie wszystkie niewykorzystane przez Państwa usługi tracą ważność.

Z kim powinienem się kontaktować w celu uzyskania dodatkowych informacji odnośnie medycznych aspektów Pakietów Profilaktycznych?

Szczegółowe informacje znajdą Państwo w placówkach weterynaryjnych oznaczonych logo VetiCover, w których Państwa zwierzęta są zarejestrowane. Lekarze weterynarii udzielą szczegółowych informacji odnośnie zakresu poszczególnych pakietów oraz doradzą, która opcja będzie najbardziej odpowiednia dla Państwa pupila.

Nie jestem zadowolony z usług świadczonych w ramach Pakietu Profilaktycznego. Do kogo należy kierować skargi i zażalenia?

Jeżeli jakość świadczonych w ramach Pakietu usług nie spełnia Państwa oczekiwań, informacje te należy zgłaszać bezpośrednio do nas, wysyłając wiadomość na adres biuro@veticover.pl lub dzwoniąc pod numer (12) 333 71 71

Nie możesz znaleźć pytania i odpowiedzi, której szukasz?

Nie możesz znalezć odpowiedzi na pytanie, którego szukasz?Skontaktuj się z nami telefonicznie lub za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego w zakładce kontakt. Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!

Czy w cenie pakietu profilaktycznego zawarta jest tylko usługa?

Nie. Pakiety profilaktyczne VetiCover nie mają żadnych ukrytych kosztów. Nasze pakiety profilaktyczne zawierają w swojej cenie zarówno usługę jak i koszty wszystkich potrzebnych do jej wykonania leków oraz innych niezbędnych materiałów.

Znajdź placówkę

Znajdz najbliższą placówkę, w której skorzystasz z pakietów profilaktycznych VetiCover!

Więcej